Урок брейн- ринг у учнів 5 г класу.
Учні поділилися на групи- команди .Вибрали собі капітана , придумали назву команди та девіз. Розв язували цікаві завдання, виконували тести, працювали з атласами та Періодичними системами хімічних елементів .Питання були складені по всім темам , які вивчалися впродовж всього року.Були творчі завдання на складення віршів, загадок. Всім було цікаво і весело .Після проведення брейн -рингу , учні попросили провести брейн ринг під час літньої практики. що і було зроблено .Ми провели змагання на знання з екології.Повинна відмітити , що під час літньої школи на заняття приходили всі учні цього класу і гарно працювали .Дякую Аллі Іванівні за таку організацію класу.
Учні поділилися на групи- команди .Вибрали собі капітана , придумали назву команди та девіз. Розв язували цікаві завдання, виконували тести, працювали з атласами та Періодичними системами хімічних елементів .Питання були складені по всім темам , які вивчалися впродовж всього року.Були творчі завдання на складення віршів, загадок. Всім було цікаво і весело .Після проведення брейн -рингу , учні попросили провести брейн ринг під час літньої практики. що і було зроблено .Ми провели змагання на знання з екології.Повинна відмітити , що під час літньої школи на заняття приходили всі учні цього класу і гарно працювали .Дякую Аллі Іванівні за таку організацію класу.
Комментариев нет:
Отправить комментарий